روزهای زمستانی

سلام.اومدم بایه روی سیاه.توی این مدت که نبودم اتفاقای زیادی افتاد.اما متاسفانه هزاران مشکل جلوی من رو گرفتند تا اجازه ندن من اینجابیام.خانم جاهدین چندین پست در سایتشون گذاشتن که من موفق به گذاشتن اونهادر وبلاگ نبودم.به علت خرابی نت هم یکی از پست ها حذف شد.توی این پست تمام پستهای سایت خانم جاهدین رو قرار میدم.

پست های سایت:

نامه ی من به شارلی ابدو:

سلام دوستای عزیز! این نامه حمیده خانوم هست به روزنامه شارلی ایبدو که  من برای شما توی سایت میذارم . امیدواریم که شما هم  از پیامبر عزیزمون حمایت کنید

نامه من به شارلی ایبدو

Ma lettre à Charles  hebdo

من تو را سرزنش نمی کنم

Je ne vous blâme pas

چرا که تو هیچگاه محمد را نشناخته ای

Parce que vous ne savez jamais où Muhammad

تو هیچگاه طعم آزادی را نچشیده ای

Je ne ai jamais goûté le goût de la liberté

تو نمی دانی عشق چیست ؟ عدالت چیست ؟ برابری چیست؟

Vous ne savez pas ce qu'est l'amour ? Qu'est-ce que la justice ? Qu'est-ce que l'égalité

تو نمی دانی ما مسلمانیم  

Vous ne savez pas que nous sommes musulmans

چون   

برادریم، برابریم، با همیم

Depuis

Brothers

 sont égaux

 Ensemble

تو هیچگاه محمد نبوده ای

و لباس تنت را نبخشیده ای ؟

نانت را با فقرا تقسیم نکرده ای
روی زمین سفت و سخت نخوابیده ای

تا مردمت

لباسی برای پوشیدن

نانی برای خوردن

و جایی برای خوابیدن داشته باشند

Vous ne aurez jamais à remplacer Muhammad

Et n'a pas encore défini leur robe de ton

Et pour ne pas diviser votre pain avec les pauvres

Et dormi sur le plancher de la rigide

pour votre peuple

Vêtu

Pain ...

Et avoir un endroit pour dormir

شارلی ایبدو

Charles hebdo

تو مسلمان نیستی اما

محمد به من آموخت

با تو مهربان باشم ، نیکی کنم ، عادل باشم

Vous n'êtes pas musulman

mais

Muhammad m'a appris

Avec vous, mon amour , mon Dieu , je viens

محمد به من آموخت

اگر گرسنه بودی برایت غذا بیاورم  ، اشک هایت را پاک کنم

دردهایت را درمان بخشم

و آنقدر خوب باشم که یادت برود مسلمان نیستی 

اما من با تو مثل یک مسلمان رفتار می کنم

Muhammad m'a appris

Si vous avez faim pour la nourriture et si je versais des larmes .

Je essuie tes larmes

Pardonnez la douleur régal

Je me souviens si bien et qu'il ne est pas musulman

mais

Je vous traiter comme un musulman

آری محمد به من آموخت مسلمان باشم

حالا به من بگو شارلی ایبدو

آیا قلب تو می تواند گنجایش عشق محمد را داشته باشد ؟

oui

Muhammad m'a appris à être un musulman

Maintenant dites-moi , Charles hebdo

Aimez-vous votre cœur peut accueillir Muhammad at-il?

http://rozup.ir/up/lorpatough/Pictures/veladatpeyambar/2345.jpg

دوباره من:

سلام. دوباره برگشتم! خدا را شکر ! امروز به دور از تمام نگرانی های روزهای قبل ، حالم بهتر است . حرف های زیادی برای گفتن دارم که اکنون مجال نوشتنش نیست و آنها را به پست های بعدی موکول می کنم ... فقط آمده ام که بگویم از حمایتتان سپاسگذارم . شما بهترین طرفدارن دنیا هستید ..ممنونم از اینکه در طی مدتی که نبودم به یادم بودید و کمک کردید نامه من به شارلی ابدو برسد . خبر دارم که این پیام نه فقط از طرف طرفدارن خوبمان بلکه از طرف مسلمانان سایر کشورهای اسلامی هم چندین بار به اشتراک گذاشته شده است . واقعا این باعث افتخار من بود که توانستم نویسنده آن پیام باشم و اما خبر دیگر.....

 

در طی روزهایی که نبودم ترانه ای  هم آماده کرده ام که امیدوارم موفق به اجرای آن شوند و شما هم از حمایت کنید . اجرای این ترانه در ایران می تواند ما رادر جنگ نرم چند قدم به جلو بیندازد . ان شاالله در پست های بعدی ، بیشتر درباره موضوعاتی خواهم گفت که دانستنش قبل از خواندن رمان ممنوعه  دل کور  ،  مهم است .

و در آخر........

تشکر می کنم از همه کافران ، دشمنان و مخالفان عزیز که همواره ما را مورد لطف خویش قرار داده و حجت را هم بر ما تمام کرده اند ان شاالله که ما هم بتوانیم در آینده پاسخگوی این الطاف بوده و آن را چند برابر جبران کنیم ..

یک تشکر ویژه هم دارم خدمت بازیکن تیم ملی والیبال و طرفدارانش که عرض ارادتشان به آستان ما ، به حدی زیاد گشته است که ما دیگر احتیاجی به هیچ دشمنی نداریم .. این دشمنان عزیز ! چنان سکوت و مدارای ما را حمل بر حماقتمان پنداشته اند  که من تصمیم گرفته ام در نامه ای به رئیس صدا و سیما ، از ایشان تقاضا کنم در مراسمی ضمن تشکر از این عزیزان ، عنوان ( ستون پنجم دشمن ) را به آنها تقدیم کند . ان شاالله خودم هم بتوانم در اسرع وقت پاسخگوی ارادت آنها باشم ... دیگر عرضی نیست تا پست بعدی خداحافظ

خدا:

و بر خدا توکل کن که خدا برای کارسازی تو بسنده است

And put thy trust  in  Allah ،  and  enough  is  Allah  as a disposer  of  affairs

گشت ارشادی برای مارمولک ها:

این پیام یک ملت است خطاب به الگوهای جامعه و  مسئولان شورای انقلاب فرهنگی در دوران  روحانی متشکریم  :

( می گویند اهل عبادت است اما به ظاهرش نگاه نکنید اگرچه وانمود می کند که آدم خوبی است  ولی در حقیقت او یک مارمولک واقعی است ) این ها حرف های یک دختر درباره رفتار و عملکرد یکی از چهره های سرشناش است  که از قضای روزگار فامیل او هم محسوب می شود .

حرف هایی که شنیدنش شاید عجیب نباشد اما قابل تامل و هشدار دهنده است  و ما را به فکر فرو می برد که چرا باید این افراد الگوی جامعه ما باشند و هیچ نظارتی هم بر عملکرد آنها وجود نداشته باشد

 

آقای x  یکی از چهره هایی است که هر هفته با یک عدد ریش به برنامه های مختلف تلویزیونی دعوت می شود تا به عنوان الگوی جوانان تبلیغ شود  و من این سوال را از خودم می پرسم که چرا کارشناسان محترم تلویزیونی قبل از دعوت چنین افرادی به رسانه ملی ، کمی به خودشان زحمت نمی دهند تا نگاهی هم به صفحه اجتماعی این چهره ها در فضای مجازی بیندازند تا ببینند افرادی مثل آقای  xآیا واقعا لایق این هستند که به عنوان الگوی جامعه تبلیغ شوند یا نه ؟

کارشناسان رسانه ملی  هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی دهند اما شما بیایید با هم نگاهی به صفحه اجتماعی این چهره  بیندازیم :

 در پست های ایشون می بینیم که : عکس من با یک عدد ریش داعشی ، عکس سگم در آغوش من و عکس من با قلاده ی طلای دور گردنم ، عکس من با یهویی ، عکس من با الکی ,

و در پست های اخیر ایشان هم مشاهده می کنیم که : عکس مذهبی من با طرفدارانم و عکس غیر مذهبی من در کنار عروس خانم و شوهر بی غیرتش ( البته ناگفته نماند که این آقای داماد هم خودش جزو چهره های معروف جامعه ماست و به همراه همسر گرامیش ، هر دو  فضای مجازی را با آلبوم عکس خانوادگیشان اشتباه گرفته اند و هر روز یک عکس 18 + از خودشان در فضای مجازی منتشر می کنند . یک روز در حیاط خانه اشان ، روز دیگر در اتاق نشیمن ،  روز بعد در اتاق خواب و روز دیگر در آشپزخانه  و خلاصه در هر جایی که اراده کنند یک عکس مبتذل منتشر کنند . من در تمام عکس هایی که از این دو نفر دیده ام فقط دو بار این خانم ظاهرا محترم  ، تکه پارچه ای به نام روسری روی سرش انداخته است و در بقیه موارد تهران را با کلوب های شبانه لس آنجلس اشتباه گرفته اند .. به قول دختر خاله ام شاید اینها در خانه اشان اصلا روسری پیدا نمی شود . ای کاش می توانستیم به آنها تلفن بزنیم و بگوییم اگر روسری ندارند ما می توانیم در راه خدا چند تا شال و روسری و لباس مناسب برایشان بفرستیم  تا شاید حداقل هنگام عکس گرفتن یادشان بیاید که اینجا ایران هست )

شرح حال این افراد ، نمونه رفتار الگوهایی است که هروز ،  همه ما  شاهد آن هستیم و شاید شما هم مثل من این سوال را از خودتان می پرسید که چرا در کشوری مثل ایران که همگی ما حتی خودم ادعای اخلاق مداری و دین گرایی داریم ، نباید نهاد یا سازمانی  وجود داشته باشد که بر روی رفتار اجتماعی الگوهای جامعه نظارت کند ؟؟؟؟؟؟

برای من خیلی جالب است که چرا در حالی که تمام ملت ایران با نام و عملکرد نهادی به نام گشت ارشاد آشنایی دارند ، هیچ کدام از چهره های سرشناس با عملکرد این بخش آشنایی ندارند و حتی در برخی موارد نام آن را نشنیده اند ؟؟ آیا این شیوه رفتار مسئولان  ، نوعی عدالت گرایی است ؟؟؟

اگر همین الان که من دارم این مطالب را می نویسم یک دختر نوجوان با حجابی نامناسب از خانه اش بیرون بیاید این احتمال وجود دارد که با تذکر گشت ارشاد روبرو شود اما تصور کنید همین دختر خانم ، یکی از چهره های معروف جامعه ما بود . آیا باز هم با تذکر گشت ارشاد برخورد می کرد؟؟؟

در ایران فقط کافی است که یک نفر به شهرت برسد ان وقت هر اشتباهی که دلش بخواهد می تواند انجام دهد و تمامی مسئولان مربوطه هم دست به دست یکدیگر خواهند داد تا همه اعمال ننگین این فرد را تحت عنوان حفظ حریم شخصی افراد ، پنهان کنند اما آیا فضای مجازی هم بخشی از حریم شخصی این افراد است که هر روز عکس های مبتذلشان را مثل نقل و نبات در آن پخش می کنند و هیچ کس هم جلوی روند رو به رشد افتضاحات آنها را نمی گیرند ؟؟ و بدتر از آن ، همین افراد به عنوان الگوهای برتر جامعه گاهی وقت ها در تلویزیون هم تبلیغ می شوند تا بقیه جوانان رهرو آنها باشند .

(فساد ، تباهی و بی حیایی )  آیا این چیزهایی است که در کشور اسلامی ما باید رخ دهد و تبلیغ شود؟ اگر این آرزوی شماست پس نگرانش نباشید امروز در کشور ما  به اندازه ای که یک نوجوان  از الگوی ایرانی خودش تاثیرات منفی میپذیرد به همان اندازه شبکه های ماهواره ای چنین تاثیراتی ندارند .. به نظر شما چطور می توان  به دختری گفت حجابت را رعایت کن در حالی که الگوی او در همین کشور خودمان با بدترین پوشش در جامعه ظاهر می شود و عکس هایش را در همین رسانه های کشور اسلامی خودمان پخش می کند و هیچ کس هم به او نمی گوید لطفا حجابت را رعایت کن . و یا چطور باید به آقا پسری گفت لطفا باحیا باش وقتی که الگوی او در رسانه ملی از مذهب گرایی اش می گوید و به دنبال آن عکسی از خود و جناب سگش منتشر می کند و همه را در شوک فرو می برد ....

الگوهای عزیز ! لطفا  فضای مجازی را  مثل خیابان ، پارک ، تالار و مراسم های خصوصی و عمومی و مثل خیلی چیزهای دیگرجزو حریم شخصی خودتان نپندارید اینجا یک مکان عمومی است و حضور افراد در آن به عنوان بخشی از فعالیت های اجتماعیشان محسوب می شود پس اگر نمی دانستید ، حالا بدانید اینجا ملک شخصی شما نیست که اگر هر کاری انجام دهید مردم از آن آگاه نشوند و مسئولان هم برای شما پنهان کاری کنند .. در اینجا همه افراد به صورت کاملا آزاد شاهد چهره واقعی شما خواهند بود پس اگر نمی توانید حیا داشته باشید حداقل بی حیایی را هم تبلیغ نکنید و واقعا اگر نمی دانید نجابت چیست حداقل نجابت دیگران را هم پایمال نکنید و مثل یک کبریت به ذهن  صدها جوانی که شما را مثل یک بت می پرستند ، آتش نزنید چون آتش شعله ور ،  اول از همه عاملش را خواهد سوزاند ..

روی سخن من با مسئولان این کشور هم هست .... آقایان محترمی که جلسات شورای انقلاب فرهنگی را به عرصه تاخت و تاز و میدان جنگ بین اصول گراها و اصلاح طلب ها تبدیل کرده اید ،  ایا وقت آن نرسیده که به فکر اصلاح و نظارت بر الگوهای جامعه خودتان هم باشید زیرا جامعه ای که در آن مسئولانش ، در کنترل رفتار اجتماعی الگوهای آن  جامعه ،  ناتوان باشند بدون شک جوانانش به بیراهه خواهند رفت و الگوهایش تبدیل خواهند شد به کسی مثل گلشیفته فراهانی که عکس برهنه اش بر روی جلد مجلات فرانسوی ، شرافت و آبروی یک ملت را بر باد خواهد داد ...

این عدم نظارت شما دقیقا همان چیزی است که فرهنگ سازان غربی می خواهند . این بی توجهی فرصت نابی است برای آنها تا فرهنگ مورد نظرشان را از طریق الگوهای داخلی به ذهن مردم فرو کنند ، الگوهایی که در برخی موارد حتی از آبرو و شرافت خود هم در راه شهرت می گذرند  پس لطفا مسئولان عزیز ! برای مردم کشورتان جهنم را نخرید وقتی که می توانید با یک نظارت بهشت را برایشان رقم بزنید ...


[ چهار شنبه 22 بهمن 1393 ] [ 16:39 ] [ maryam ] [ بازدید : 269 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
happy birth day (1394/12/27 )
again (1394/03/29 )
صلوات (1393/12/02 )
امید همکاری (1393/10/29 )
خـــــدا (1393/07/24 )
دعــــــا (1393/07/24 )
خـــــدا (1393/07/24 )